De meest uitgebreide webshop voor gepersonaliseerde producten

Retourneren

Het kan altijd gebeuren dat dingen soms niet helemaal volgens plan verlopen. We willen graag dat je je comfortabel voelt om eventuele klachten met ons te delen, en we moedigen je aan om dat te doen door een e-mail te sturen naar info@madebylott.nl.

Bovendien willen we je informeren dat sinds 15 februari 2016, consumenten binnen de Europese Unie ook de mogelijkheid hebben om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is ontworpen om geschillen online op te lossen en is toegankelijk via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het je vrij om je klacht via dit platform van de Europese Unie in te dienen.

Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat je overweegt om een bestelling terug te sturen, om welke reden dan ook. Het kan zijn dat het product niet aan je verwachtingen voldoet of dat er andere redenen zijn waarom je de bestelling liever wilt annuleren. Wat je motivatie ook is, je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

Na annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. In dat geval wordt het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, aan je terugbetaald. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van het product vanaf jouw locatie naar de webwinkel voor je eigen rekening zijn. Deze kosten variëren, maar je kunt de exacte tarieven raadplegen op de website van je vervoerder.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@madebylott.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@madebylott.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

WhatsApp

Made by LOTT 5 jaar! 15% korting op alles met code:

ALLES15

met uitzondering van onze tegeltjes